santonia

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Barn namn !

Av Sara-Antonia - 29 december 2012 16:52

Jag och Tobbe tänker mycket på barnnamn

  och de 2 ledande namnen är 

1. Jacob.      1. Josefin.

 

men det finns också andra namn vi tycker om tex,

 

Selena       David 

Sky          Daniel

Dahline      Alexander

Ami          Domenic

                           

                           

Men vi har inte riktigt bestämmt oss   

Kom gärna med förslag   Så får vi se vad det blir för namn    Det vet vi i maj   

 

 

 
 
Stella

Stella

29 december 2012 17:11

Jag gillade Alexander :)
Eller Alexandra :*

http://stella-the-star.bloggplatsen.se

Sara-Antonia

29 december 2012 21:36

Ja jag tycker också om dem :D

 
Naomi Gardner

Naomi Gardner

29 december 2012 17:20

Hej

Grattis till din graviditet...många människor kommer säkert att påpeka olika saker för dig och jag verkar ju vara en av dom.
Jag fick min bebis för 6 månader sen och det är underbart. Ha det fint !!

http://www.naomigardner.bloggplatsen.se

Sara-Antonia

29 december 2012 21:35

Hej hej !
Tack så mycket :D jag längtar verkligen tills det är dags för mig också :D

 
sanna

sanna

29 december 2012 19:35

vill bara ge dig ett tips, inte angående barnet, för det kommer du fixa galant, men bloggmässigt, så blir man galen som läsare när du använder olika färger och storlekar. det blir för rörigt.
jag tror fler hade tagit dig på allvar, och verkligen läst din text, om du hade den stilren ( svart med vanligt typsnitt ) för det blir som en rymdraket som sprängts när man går in på din sida, haha. hade gärna läst mer av din blogg, men jag är 25 ( gammal alltså hahahhaha , och pallar inte av typsnittet och färgen haha ) men som sagt, det är ju bara lilla jag som tycker så, andra kanske inte alls stör sig på det. men ja, lycka till iallafall med allting. va rädd om dig. kramar.

http://sannaengstrom.bloggagratis.se

Sara-Antonia

29 december 2012 21:31

Tack för tipset ska tänka på de.
Men för mig är det så att jag tycker det är ganska tråkigt att läsa en lång svart text. Men jag kanske kan hitta på något därimellan:D

 
Ratja

Ratja

29 december 2012 21:44

Väldigt fina namn! Gillar Ami, Alexander ^^

http://ratjaz.bloggplatsen.se

Sara-Antonia

29 december 2012 22:56

Ja det är många som gillar Alexander. :D

 
A

A

31 december 2012 09:42

Fina namn, jag heter själv Ami :)

http://amii.bloggplatsen.se

Sara-Antonia

1 januari 2013 02:36

Ja jag tycker det är fint namn men jag gillar Ami mer än Amy ... jag vet inte varför men jag tycker det är stor skillnad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara-Antonia - 17 juni 2013 22:46

Idag är min lilla Ellinore exakt sju veckor gammal :-) hon ler medvetet nu och hon kan hålla upp huvudet själv ganska länge. Imorse var vi på bvc och hon följer exakt mitten kurvan på både vägningen och mätningen B-) mer perfekt dotter finns ju inte....

Av Sara-Antonia - 1 juni 2013 14:11

Jag ska bara ladda upp några bilder på min underbara dotter

Av Sara-Antonia - 1 juni 2013 01:45

Ja min lilla Ellinore föddes den 29,de april kl 02:58. Och hon var och är världens sötaste lilla bebi< det tog 3 minuter för mig på BB sen var hon på jorden.        Nu är hon lite mer än en månad gammal     (shit vad tiden går fort)  ...

Av Sara-Antonia - 31 maj 2013 21:52

Att man inte ens kan ha något grönt på en bebis utan att folk ska tro att det är en kille :@ Själv tycker jag att det syns hur tydligt som hällst att Ellinore är en tjej :-/...

Av Sara-Antonia - 15 februari 2013 20:08

Jag har skaffat en ny blogg nu på nattstad där heter jag www.nattstad.se/santonia Men jag tar bort bloggen här för det går ju ändå inte så bra. Och jag klarar nog inte att ha två stycken.  Men följ gärna den andra bloggen. Jag tar bort denn...

Presentation


Hej, hej!
Jag är en tjej på 15år och blivande mamma!
Hoppas att ni gillar min blogg!

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstningar

Hur många barn skulle du vilja ha ?
 0
 1
 2
 3
 4
 5 eller fler

translate

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Jag och Tobbe!

 


Ovido - Quiz & Flashcards